Založ si blog

Košice fashion week 2015

V dňoch 12. až 15. novembra 2015 sa konal druhý ročník módnej prehliadky Košice Fashion Week v priestoroch Kulturparku. Jedná sa o jednu z významých podujatí na Slovensku so zameraním na módu. Tento rok som mal tú česť sa tejto akcie zúčastniť aj s mojou kamarátkou a to konkrétne v sobotu 14. novembra.

Témou tohto dňa bol Luxury Fashion Day, kde predviedli svoje modely študenti z VŠVU Bratislava, Julia Gurskaja, Lidiia Yanitska, Larisa Čmelyova, Ida Sandor, Michal Wójciak, Zuzana Haková a Jitka Klett. Ja osobne som sa zúčastnil na takmer všetkých prehliadkach, ale kvôli časovej tiesni som musel vynechať poslednú prehliadku Jitky Klett, čo ma veľmi mrzí. Atmosféra počas celého dňa bola úžastná a náramne som si to celé vychutnal.

Jedinú vec, ktorú by som vytkol je, že miestami bol veľmi ťažký, nedýchateľný vzduch. To je len malý detail, ktorý sa dá napraviť. 🙂

 

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1859x
Priemerná čítanosť článkov: 1859x

Autor blogu

Kategórie

Archív